مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تیم‌های والیبال ساحلی ایران در تور سامیلا | پا گذاشتن کمیته ساحلی روی سیاست‌های قبلی!

  • کد خبر: ۱۲۶۲۳۱
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
تیم‌های والیبال ساحلی ایران در تور سامیلا | پا گذاشتن کمیته ساحلی روی سیاست‌های قبلی!
بهمن سالمی و آرش وکیلی به عنوان تیم الف و حامد میرزاعلی و علیرضا آقاجانی به عنوان تیم ب صبح امروز (دوشنبه 28 شهریور) راهی مسابقات تور سامیلا شدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز ، تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران صبح امروز (دوشنبه ۲۸ شهریور) در حالی با ترکیب قهرمان و نایب قهرمان لیگ برای حضور در مسابقات تور آزاد سامیلا راهی تایلند شدند که انتخاب برخی از بازیکنان با سیاست‌های قبلی کمیته ساحلی همخوانی ندارد!
با توجه به ضعف بازیکن دفاعی در یکی از دو تیم اعزامی اینگونه به نظر می‌رسید که تغییراتی را در یکی از تیم‌ها شاهد باشیم که اینگونه نشد و باز هم راه گذشته در دستور کار قرار گرفت.
بیست و یکمین دوره تور آزاد والیبال ساحلی سامیلا از ۳۰ شهریور تا ۳ مهرماه در شهر سانخولای تایلند برگزار می‌شود و ایران با دو نماینده در این مسابقات حضور خواهد داشت.
بهمن سالمی و آرش وکیلی به عنوان تیم الف و حامد میرزاعلی و علیرضا آقاجانی به عنوان تیم ب صبح امروز (دوشنبه ۲۸ شهریور) راهی مسابقات تور سامیلا شدند و فردا صبح به شهر سانخولای تایلند محل برگزاری این رقابت‌ها خواهند رسید.
تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران به مربیگری رضا عصاری نائینی و سرپرستی حمید بادامی نجات در این تور آزاد شرکت می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->